Kineser och förvirrande fysiklektioner.

Nu har projektarbetet dragit igång på riktigt och jag har fått kontakt med min Kines! Hon heter ----eftersom jag aldrig nämner folk vid namn har så skall jag inte göra det med henne heller, spelar ingen roll om hon bor på andra sidan världen---- men har fått kodnamnet Helen av sin lärare. (Med engelskt uttal.) AAH JAG HITTAR FAN INTE PÅ MITT EGET TANGENTBORD! Hon är sexton år och duktigt på engelska. - Allt är relativt. Hon bor med sin mamma och pappa 20 -enhet saknas- från skolan. Hon hoppas att jag och hon ska bli riktigt goda vänner i framtiden. Och hon har converse!

Jag är faktiskt riktigt taggad och ser verkligen fram emot det här! Bioteknik - Projektarbet is gaining on you! Har funderingar på att så småingom visa henne bloggen, men vet inte om jag vågar länka den till Kina. Inte för att de förstår vad som står, men ändå! Sen när jag och Helen är bästisar och bundis - Skurt, B2, ni behöver inte oroa er - så ska jag fråga om jag får skriva om henne och lägga ut en bild. Hoppas, hoppas, hoppas...

Inskjut: Nu får jag klagomål från mitt Lammkött att jag inte uppdaterat bloggen. Jag håller på!

Det var nog allt for now. Nej! Måste berätta om mina koncentrationssvårigheter idag. Och allmänt pissigt, bittert humör. Jag satt på fysilektionen och verkligen anstrände mig. Jag VILLE förstå. Det gick så där. Det mest intressanta var att jag tittade på ABE och såg hur hon rörde på läpparna och visade på tavlan och viftade med magneter, men jag hörde inte ett piss. Det var sjukt irriterande.

Nog för idag, nu ska ja shlafa!
Piss piss. Nej, puss puss menade jag. Jag orkade inte trycka på "radera-knappen" så många gånger, så jag skrev bara nytt. Och så lade jag till en förklaring... Äh skit samma. Fan ta er allihop, med kärlek,

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0