Halmstad '08

I morgon åker jag ned till Halmstad. Det ska blir sjukt kul, men det är ändå något som gör så att jag vill stanna hemma. Kanske nollningen, kanske T, kanske att jag inte vill till gymnastiken. Jag är så vemodig.

Jag satt iaf och klickade runt på datorn igår och hittade en del sköna bilder från Halmstad förra året. Här kommer några av dem. Enjoy.











Det var då. Ska bli kul att se hur det blir nu.
Ha det så jävla bra som fan nu när jag är borta och hoppas att det kommer regna på er allihopa!

Med Kärlek,


Ps. Är så jäkla trött efter att sova i olika sängar hela tiden. (Det lät kul.) Så jag ska gå och däcka i soffan nu. T, älskling, det är bara att gå in, jag tänker inte resa mig när dörrklockan ringer. Natti.

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0