En dag full av ingenting.

En helt bortslösad dag. Inte för att jag hade något annat att fylla den med, men det känns ändå som att jag borde ha kunnat göra något annat.
     Jag har läst Harry Potter och Halvblodsprinsen.
     Jag har pluggat lite Fysik. Med betoning på lite. Och jag hatar det.
     Jag har fått ett sms från tele2 där de hotar att säga upp mitt abonemang.
     Jag har fått brev från Skattekontoret - jag skulle tydligen visst ha deklarerat.
     Jag har planerat massa inför nollningen och fört härliga samtal.
     Jag har småbråkat lite med Hundvalpen också. Det var det roligaste på hela dagen.

Konstigt vad mycket "ingenting" jag har gjort. Jo en sak till har jag varit med om idag, mamma sa att jag inte är tillräckligt glad för allt jag har fått i sommar. Vad menas med det? Jag minns när jag faktiskt grät av glädje för att jag fick åka till Hultsfred, för att jag faktiskt fick bo på campingen. Jag har varit jätteglad denna sommaren. Speciellt om man jämför med tidigare sommrar.

Den resan till Hultsfred fick mig att inse något. Det fick mig att inse något jag trodde att jag redan visste. Jag har insett hur mycket jag älskar Honom. Jag har insett hur mycket Han betyder för mig. Han är min bästa vän och jag skrattar alltid när jag är med Honom. Man tror att man ska tröttna på varandra om man är med varandra dygnet runt. Men hur kan man tröttna på personen man älskar så mycket och så djupt?
 -  Det kan man inte.

Jag vill ha ett bollhav i mitt vardagsrum.


Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0