Ps. Pennan!

Om du inte läst föregående inlägg så kommer du inte fatta ett jävla skit av detta så jag rekomenderar dig att göra det.

Jag har en toppengrym pojkvän som har mer koll på mig än sig själv. (Kan ju då lägga till att jag hittade hans mobil igår som var "helt borta, någon måste ha tagit den!". Den låg under lakanet i hans säng. Så jag har mer kolla på honom än mig själv, vi kompletterar varann.) I alla fall, han insåg vad jag menade med pennan, och var så snäll att informera mig om detta. Oj vad hypat det blev nu. Detta är faktiskt inte alls varken intressant eller viktigt, men lite roligt. Okej, ska jag berätta va det va nu? Säääker? Hahaha, jag har lärt mig sätta upp håret med en penna xD

That's all. Peace, out.

Ps. Jag kan fortfarande inte lyssna på Human utan att gråta. Det suger. Men jag gör framsteg, grät bara första och andra versen plus alla refrengerna... Tyst!

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0